недеља, 27. децембар 2015.

SLAVKA SOLAR ZA VAS 27.12.2015.GODINA








СРЕЋА


              Не мерим више време на сате,
              ни по сунчевом врелом ходу;
              дан ми је кад његове се очи врате
              и ноћ кад поново од мене оду.


              Не мерим срећу смехом, ни тиме
              да ли је чежња моја од његове јача;
              срећа је мени кад болно ћутим с њиме
              и кад нам срца бију ритмом плача.


              Није ми жао што ће живота воде
              однети и моје гране зелене;
              сад нека младост и све нека оде:
              он је задивљен стао крај мене.


                                             Десанка Максимовић


    МНОГО ЉУБАВИ И СРЕЋЕ У 2016.ГОДИНИ.

                                                      ВАША СЛАВКА 



Upišite Vaše Ime i e-mail i dobićete VREDNE informacije o zdravlju.
Ime:
Email:
Mi vodimo računa o Vašoj privatnosti.
ListWire - Free Autoresponders
click here for your free autoresponder

Нема коментара:

Постави коментар